Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy informuje, iż z dniem 4 listopada 2024 r.

wejście do punktu obsługi mieszkańców odbywać się będzie przez wydzielone drzwi,

oznakowane „BIURO OBSŁUGI KLIENTA” (po prawej stronie od wejścia „A”).

Ponadto zmienia się godziny przyjęć interesantów w sposób następujący:

poniedziałek od 7:00 do 14:30

wtorek od 7:00 do 16:30

środa od 7:00 do 14:30

czwartek od 7:00 do 14:30

piątek od 7:00 do 12:30

Przypominamy, iż wszelkie dokumenty: pisma, wnioski, podania do Miejskiego Zarządu 
Nieruchomości można składać elektronicznie lub drogą pocztową.
Korespondencję do MZN można wrzucać do przygotowanej na ten cel skrzynki
zawieszonej obok wejścia głównego do budynku.
Zgłoszenia awaryjne można dokonywać telefoniczne: - w godzinach urzędowania MZN - na numer tel. 74 852 40 71, - po godzinach urzędowania MZN do godz. 20:00 oraz w dni wolne, soboty, niedziele i święta
w godz. od 12:00 do 18:00 na numer tel. 519 577 616.